Les cases rurals remunten el vol

El digital Món Rural informa que aquest pont d’octubre el Berguedà ha registrat una ocupació del 75% en cases rurals. I més important encara, els propers caps de setmana de tardor, sobretot el pont de Tots Sants, porten un bon ritme de reserves.

El relaxament de les mesures anticovid-19, les ganes de sortir i, atenció, la por o el respecte a fer viatges llargs, han fet realitat la tempesta perfecta per a les cases rurals, cases de colònies i, en general, establiments que es dediquen al turisme rural.

UNA AMENAÇA EN L’HORITZÓ

Hi ha però una amenaça en l’horitzó. L’augment de preu de l’electricitat i, alhora, l’augment de la demanda energètica podria causar talls de llum o avaries. I això pot afectar especialment el turisme rural, més vulnerable a la volatilitat de la xarxa elèctrica.

Una forma d’evitar-ho és disposar d’energia autosuficient d’emergència, o sigui, un generador. No és tan car com sembla i pot estalviar molts disgustos i fins i tot diners. Els generadors funcionen automàticament i en 8 segons la casa rural o la masia recupera el subministrament elèctric.

Generador d’ocasió de 15 kVA ideal per a cases rurals i masies.

ELS BOLETS, UNA OPORTUNITAT

La tardor aporta encara un altre element a la tempesta perfecta: els bolets. Si un cap de setmana al bosc és divertit, encara ho és més si podem anar a buscar bolets. En aquest sentit alguns establiments ja ofereixen activitats d’iniciació, fins i tot, per ajudar una mica els pixapins que volen anar a caçar bolets amb la família.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s