Un generador de 12MW protegirà Formentera d’una apagada massiva

Quan es tracta de garantir el subministrament no hi ha gaires opcions. Des d’aquest mes l’illa de Formentera comptarà amb un generador de 12MW que salvarà la temporada alta de turisme.

Un informe de Red Eléctrica advertia del risc de sobrecàrrega entre l’illa i la veïna Evissa i exigia la instal·lació d’un generador auxiliar des del 15 de maig fins al 15 d’octubre. Per això el Govern de les Illes i el Ministerio de Transición Ecológica han aprovat la mesura i han pactat amb la companyia elèctrica un preu especial de l’energia que no impliqui costos extra als contribuents.

D’altra banda, Endesa executarà nou actuacions a Formentera per millorar le sinstal·lacions. Una interconnexió entre líneas de mitja tensió, quatre reformes en centres de distribució i la instal·lació de quatre nous dispositius de telecomandament.

La temporada alta de turisme suposarà un estrès a la xarxa elèctrica que pot provocar talls i oscil·lacions de tensió en alguns punts del Mediterrani. L’alternativa és garantir el subministrament mitjançant un generador d’emergència. Afortunadament, no cal comprar un de 12MW. N’hi ha prou amb un que cobreixi els serveis bàsics. Consulteu aquí mateix quin és el generador més adequat per a les vostres necessitats. I si necessiteu ajuda, consulteu-nos a hola@ovalenergy.com

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s